zondag 3 juli 2016

Create and Learn Class juni 2016

Hallo allemaal,

Vandaag wil ik jullie graag de Create and Learn Class van juni 2016 laten zien.

'klik' op de foto voor een vergroting ;-)

De digi is van The Paper Shelter -Lady and the Fountain.

Zelf de achtergrond weer getekend, met behulp van de video tutorial van Alcye Keegan (alles behalve de Lady en de Fontein).
Ik heb weer veel geleerd van deze maandelijkse les:
plooien in de jurk, water over de fontein, steen effecten, de willow tree, boomstronk, simpele lucht en en het gras.
Ik ben al weer benieuwd wat we volgende maand gaan leren :-D.

Bedankt voor jullie bezoekje en ik ben heel benieuwd hoe jullie deze vinden!!
Fijne avond allemaal :-D






2 opmerkingen:

Marlies zei

Een hele mooie digi wat je prachtig hebt gekleurd en de getekende achtergrond ziet er geweldig uit. Heel sfeervol! groetjes, Marlies

Wil zei

Oh,Frouwkje wat is dit mooi,een plaatje ,zo mooi gekleurd en die plooien in haar jurk ,ik ben sprakeloos !!!!!!!!!

Groet WIL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...