vrijdag 18 maart 2016

Create and Learn Class Maart 2016

Hallo allemaal,

Ik heb een tijd een facebook en blogpauze gehad. Nu ik weer 'terug' ben valt het me op dat er zo weinig op blogs wordt gereageerd.
Het lijkt wel of Facebook het een beetje overgenomen heeft. Persoonlijk vind ik dit best jammer. Ik vind bloggen nog steeds leuker als Facebook.

Nou ja.....het is niet anders.
Ik wil jullie vandaag de Create and Learn les van Maart laten zien.

'klik' op de foto voor een vergroting :-)







En.......ooooowwwww, wat was deze weer leuk om te doen. Ik kon niet stoppen en had het in 1 1/2 dag klaar. Nu had ik ook gelukkig de tijd en energie om te kleuren. Met behulp van de video tutorial heb ik de achtergrond helemaal zelf getekend :-D :-P, ook het patroon in het jurkje.
De digi is van Yam Puff en speciaal voor Kit and Clowder gemaakt......dus ik heb geen link voor jullie :-(.

Ik ben heel benieuwd hoe jullie haar vinden :-D
Bedankt voor jullie bezoekje en de reactie's
op mijn vorige kleursels :-)
Ik wens jullie een hele goede nachtrust voor straks en een fijn weekend!!



5 opmerkingen:

Scraptastisch zei

Hoi Frouwkje,
Ik heb geen facebook, dus kan niet vergelijken, maar vind zelf dat de blogs nog heel goed bezocht worden! Wat een prachtige jungle achtergrond heb je gemaakt en de digi is beeldig! Super, super knap gedaan!!
Fijn weekend hoor en voor straks welterusten...xx Gerie

Plony zei

Wat heb je dit weer geweldig gedaan Frouwkje....ik kan me voorstellen dat je dit geweldig hebt gevonden om te maken. Superknap! ik vind het bloggen ook hard achteruit gaan hoor.....alles schuift naar FB....ik probeer nog steeds wat tijd in het bloggen te steken maar je krijgt er niet veel meer voor terug....inderdaad jammer.
Fijn weekend verder, xxx Plony

Wil zei

Ja,Frouwkje,dat idee dat blogger terug liep,had ik ook al een tijdje.
Ik vind het dan harstikke jammer,ik heb geen FB ,wil er ook niet aan beginnen,echt jammer allemaal hóór.
Maar nu even over het geweldige kleurwerk van,ik geniet er elke keer weer van,
Maar wat een wek zit eraan hé.
Maar heerlijk werk om te ontspannen.

Lieve groet WIL

Claudia's kaartjes zei

Hoi,

Ja, ik vind bloggen ook veel leuker dan FB. maar het is nu eenmaal zo. Je kleurwerk is weer super.

grtjs
Claudia

Caroline zei

Werkelijk prachtig ingekleurde stempels. En je achtergronden zijn ook erg mooi. Had ook al gemerkt dat bloggen niet meer zo veel gedaan wordt. En ja, FB is hier toch de schuld van.
Voor mij persoonlijk komt er nog eens bij, dat sinds ik in Egypte woon, het internetten een compleet drama is. Het internet is hier mega traag en alles duurt eeeuwen. Dus het bloggen wat ik altijd deed valt vanzelf wat weg omdat je zo veel geduld moet hebben. Maar vind bloggen ook leuker dan FB. Groetjes, Caroline

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...