zaterdag 25 mei 2013

Life is better in Flip Flops

Hallo allemaal,

Door persoonlijke omstandigheden ben ik niet eerder in de gelegenheid geweest om een kaartje te laten zien en ben ik ook minder op blogs geweest.....maar....toch nog in ieder geval één kaart kunnen maken.Vandaag mag ik weer een kaart laten zien op het Hobbyhome Hobbyartikelen blog :-). Wel zo leuk om de kaart ook hier gelijk plaatsen ;-).

Dit model van de kaart had ik vorig jaar al gezien op het blog Cards & Scrap Challengeblog (vorig jaar heette dit blog Elke kaart een Feestje). Dit patroon heb ik toen uitgeprint en opgeslagen met het idee om er ooit een kaart mee te maken. Nu waren er van Noor design een aantal leuke artikelen uitgekomen waaronder de tekst 'Life is better in Flip Flops'. Ik dacht gelijk toen ik deze tekst zag: "dat is een leuke tekst om bij de 'slipperkaart' te gebruiken :-)".

'klik' op de foto voor een vergroting

De digi voor deze kaart was ook snel gevonden.............-To the Lake- van Krista Smith (Saturated Canary).
Alleen voor de slippers al.............nee hoor....verder vind ik deze digi ook weer geweldig!! Het design papier is van Maja Design -Life by the sea-. Het rood met witte stippen papier is van Making Memories. De randen van het Cardstock en het DP papier heb ik bewerkt met Distress Ink Stormy Sky. Voor het eerst het superleuke frantage shabby white embossing enamel van Stampendous gebruikt!! T'is even wennen hoe je het moet gebruiken, maar dan gaat het prima. Ik vind het een superleuk effect!! Normaal gebruik ik ook altijd stickles en meestal ook wel plakparels........maar het schitterde nu al genoeg, dus niet gedaan ;-).


Zoals gezegd..........deze superleuke tekst is van Noor 'Summer Lovin' 6410/0027. Deze heb ik uitgeponst met een 1 3/8 pons van EK succes, deze weer gemat op een Spellbinder Classic Scalloped Circle Large. En deze weer gemat op een rondje die ik uitgeponst heb met een 1 3/4 pons van EK succes. Aan de linkerkant van de tekst zie je als je goed kijkt dat het lint een heel klein stukje gesmolten is door de heatgun :-(, dus daar verder maar niets gedaan met het embossingpoeder. Het witte lint heb ik gekleurd met R37. De blauwe bloem is van WOC en de witte bloem eronder uit eigen voorraad.


De slippers zijn ook van een nieuwe mal van Noor 6002/0177. De kleine schelpjes zijn uit eigen voorraad.


De bikini 6002/0179, het flesje SUN 6002/0178 en het ijsje 6002/0174 zijn ook nieuwe mallen van Noor. Bovenin zie je nog net de vuurtoren die ik uit het DP papier heb geknipt. De tekst is ook van de nieuwe noor stempels Noor 'Summer Lovin' 6410/0027. Ik heb voor het ijsje Distress Ink Walnut Stain gebruikt en voor het flesje zonnemelk Stormy Sky.

i

Omdat je op deze kant niet echt kan schrijven (vanwege het 'bakje' op de achterkant) ga ik op een apart velletje papier de tekst typen of schrijven (zodra ik weet voor wie deze kaart wordt).


Dit doosje heb ik wat breder gemaakt zodat er ipv merci reepjes, zonnemelk en aftersun (mini) flesjes in kunnen, vind ik er wel zo leuk bij passen ;-).




De copics die ik gebruikt heb:
Huid/blos: E11-E21-E000-E0000/R20
Ogen: B99-B95-B91
Mond: R59-R27-R22
Haar: E59-E37-E33-YR23-Y21
Rood: C7-R59-R46-R27-R22
Blauw: N7-B99-B97-B95-B93-B91
Schaduw reddingsband: N4-N2-N0-blender 0

Met deze creatie doe ik mee aan de challenge bij:
-Cute Card Thursday -Tie it up-
- Sister Act Card Challenge # 8  -Anything Goes-
- The ABC Challenge -Not just one-
- Whimsy Stamps Challenge -Anything Goes-
- Wild Orchid Challenge -Sunshine-

Ik ben heel benieuwd hoe jullie de (slipper) kaart vinden!
Bedankt voor de leuke reactie's op mijn vorige kaart en jullie bezoekje.
Ik wens jullie een hele fijne dag!!

              Veel liefs,
             Frouwkje.


Follow on Bloglovin


19 opmerkingen:

Marianne zei

Ziet er helemaal te gek uit.
Liefs, Marianne

Unknown zei

hallo frouwkje
geniet maar lekker van jou dagje uit
ik vind de inspiratie ongelovelijk knap gedaan en je breng een echt zomergevoel op jou blog
zeker prachtig aangekleed en mooie kleuren
nog een prettige weekend
veel liefs van marcelline

Henriëtte zei

Wat een schitterende kaart heb je gemaakt, super origineel en prachtig uitgewerkt.

Groetjes Henriëtte

Cordine zei

schitterend!!
groetjes
cordine

Scraptastische hobby zei

Hallo Froukje,
Wat praaaaachtig! Ik kan mijn ogen er niet van af houden, zo'n mooie creatie. Prachtige Flip Flops kaart zeg en het is net of ze zo van het strand zijn afgekomen, prachtig met dat frantage en dan dat doosje erop met zomerse produkten en al die mooie mallen van Noor. En prachtige ingekleurde digi, een groot feest om naar te kijken! Met zo'n mooie creatie mag je van mij in de prijzen vallen! En het patroontje neem ik graag van je mee.
Liefs van Gerie

Richtsje zei

Wow, wow en nog eens wow Frouwkje! Dat is wat ik ervan vind! Volgens mij heb ik deze post met open mond gelezen en bekeken...wat supergaaf gemaakt! Mijn bewondering zit dan ook altijd bij het feit hoe gaaf sommigen van ons dit soort creaties bedenken!! Mijn complimenten!

Groetjes Richtje

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wat een leuke kaart, leuk in de vorm van de flip-flops en de digi past er perfect bij, mooie details.

groetjes jolande

Chantal zei

Wauw Frouwkje, het is weer een supercreatie geworden met prachtige details en kleuren! Lieve groetjes, Chantal

Anita Meijer zei

Ik vind het helemaal super de super Frouwkje, wat ziet dit er geweldig uit, top.
Liefs van Anita

JOKE zei

Oh wat een leuke kaart!!! Of kadootje of hoe je het ook wil noemen...ik vind hem schitterend en je hebt lekker lang werk om alles te bekijken!!! Er staat genoeg op hoor! Erg leuk gemaakt...
Liefs Joke

jolanda zei

wow wat heb je dit super leuk gedaan

Agnes zei

Echt een super super gave creatie Frouwkje!!
Wat is er veel op te zien, zó ontzettend leuk allemaal om te bekijken! Top gemaakt!
Liefs, Agnes

Antoinette Voorn zei

Wat een supermooi resultaat! En die frantage , moet toch maar eens manlief nog liever aankijken!! hihii Wij willen meer meer meer en nogmeer zien van deze prachtige creaties!

Gr Antoinette
http://antoinettecreacards.blogspot.nl

Hanny zei

Wat een schitterende creatie, alles past zo mooi bij elkaar en het afdrukje is zo lief en uiteraard ook weer prachtig ingekleurd door jou. De tekst past er helemaal bij, alles met zorg uitgekozen. Mooi geheel weer Frouwkje,
Fijne zondag, liefs Hanny♥
http://tierelantijntjes.blogspot.nl

Marlies zei

WAUW!!! Wat mooi Frouwkje!! Ik ben helemaal weg van je slipper creatie! Zoveel mooie details heb je hierop verwekt en de leuke digi heb je geweldig gekleurd. SUPER, SUPER mooi!! groetjes, Marlies

jannie zei

Hoi Froukje.
Wat een mooie kaart heb je gemaakt,Super!!!!
Groetjes Jannie.

Jenn zei

This is so pretty, I love that image and your coloring and the lotion pocket is so cute! Thanks for joining us at ABC Challenges.

Marja Sch zei

Wat een geweldige creatie. Zo leuk gedaan.

Bev zei

Oh this is stunning but sadly has been deleted from the WOC challenge, as per our rules only 3 challenges may be combined.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...