zondag 7 april 2013

Feest 65 jaar!!!

Hallo allemaal,

Wat vond Casper het cadeautje wat ik voor hem gemaakt heb leuk!! Zo gaaf om te zien hoe hij gelijk met Sam de Notenkraker (dicht tegen zich aan) ging dansen :-D. Hij kon er geen genoeg van krijgen. De stokjes van de trommel zaten met 2 steekjes vast en dat was wel heeeeeelllll aantrekkelijk om ze steeds eruit te trekken. Bij een volgend bezoekje neem ik textiellijm mee en ga kijken of ik ze voorzichtig vast kan lijmen...

Dat wilde ik graag even vertellen, maar nu het kaartje van vandaag...........!!!

Diny Sprakel is vandaag 65 jaar geworden! Daar wilde ik toch wel heel graag een kaartje voor maken. T'is toch een bijzondere dag om een feestje te vieren ;-). Ze zal de kaart nu wel hebben ontvangen, dus kan ik de kaart ook op mijn blog zetten ;-).
Ik heb voor deze kaart Tilda with Heart Socks gebruikt, ze is echt in HOERA stemming en zo met haar handjes in de hoogte kon zij mooi het bordje met feest erop dragen!! Dit bordje heb ik gemaakt met een Creatable -LR0241-. Daarvan heb ik de onderste 'krullen' afgeknipt. Dat vond ik bij deze kaart mooier in het geheel passen. De letters feest heb ik uitgestanst met een Noor mal 6002/0141.
Het Design Papier is van Bo Bunny -Isabella Collection-. Ik heb Tilda uitgestanst met een Spellbinder Petite Oval Large en deze weer gemat op een Floral Oval van Spellbinder.


In het Designpapier zitten ook vlinders en ik vond dit leuk om terug te laten komen op de kaart. Aan de bovenkant de On the Edge stans -Butterflight- van Tim Holtz gebruikt. Aan de rechterkant de Distressed Doily (ook van Tim Holtz). Sommige randen heb ik bewerkt met Distress Ink Weathered Wood.


Dit is de tag die in het envelopje (mini bag) achter Tilda zit. De (Grunge) Post Card is een stempel van LOTV en de tekst Hieperdepiep Hoera erop is van Noor Design.


De zilveren hoekjes zijn van Wild Orchid Crafts. De swirl van Noor 6002/0163 heb ik aan beide zijden van Tilda gebruikt.


De meeste bloemen zijn van Wild Orchid Craft. Rest van de bloemen uit eigen voorraad. Op de bloemen Crystal Stickles gedaan. Veel zilverkleurige plakparels van Joy Craft gebruikt ;-)


De vlinder is een stans van Noor 6003/0023. Ik vind 'em supermooi!! De letters 65 komen ook van een stans van Noor 6002/0138. Met een kleine Lacey Circle (van Spellbinders) heb ik een grijs rondje gestanst. Daarop en eronder een stukje DP papier.


De binnenkant heb ik ook gezellig beplakt met het papier van Bo Bunny.


Linkerkant: enveloppe zelf gemaakt. Hiervoor heb ik een mal gemaakt van de mini bag. En dit met wit cardstock uitgeknipt. Toen er DP papier op geplakt, de randjes met een figuurschaar geknipt en in elkaar geplakt.


De tag is ook zelf gemaakt. De tekst die hierop staat is van Different Colors. Ik had hier graag de stempel van gehad, maar deze was bij de groothandel uitverkocht (hoorde ik via een webwinkel). Dus ben ik het zelf gaan maken in Word. Was even (voor mij dan........) flink zoeken hoe ik het kon doen........maar het is gelukt...:-D.
Het kant is van de markt.


De rechterbinnenkant. Deze tekst is van Stampinback webshop.


De copics die ik gebruikt heb:
Huid/blos: E0000-E000-E21-E11/R20
Haar: C9-C7-C5-C3-C1
Licht Roze: RV000-N3-N1-RV02-RV00-RV10-RV000 (kleurencombinatie van Wenda)
Grijs: C5-C3-C1-C00

Met deze kaart doe ik mee aan de challenge bij:
- Magnolia Mania Challenge: Happy Birthday
- Marvelous Magnolia Challenge: Anything Goes
- Time for Magnolia Challenge: label of gebruik labels op je kaart/creatie + Magnolia stempel
- You, Me and Magnolia: Anything goes 

Ik ben heel benieuwd hoe jullie de kaart vinden!
Bedankt voor de leuke reactie's op mijn vorig bericht en jullie bezoekje.
Ik wens jullie een hele fijne zondag!!

              Veel liefs,
             Frouwkje.

30 opmerkingen:

Maris zei

heel mooi,die kleuren zijn prachtig bij mekaar, bedankt voor het meedoen bij YMAM

Natasja's Kaarten zei

Wat een superleuk kaartje heb je gemaakt, daar zal ze vast heel blij mee zijn.

Groetjes, Natasja

Deborah zei

wauw, deze kaart is werkelijk prachtig!!! Super!!!
Ze zal er wel heel blij mee zijn :-)
Liefs Deborah

Ans Gilbert zei

Hoi Frouwkje,
Prachtige kaart heb je voor Dinie gemaakt, 65 jaar is ook wel een speciale leeftijd, mooi papier van BoBunny, super ingekleurd en afgewerkt..fijne zondag, liefs van Ans

Henriƫtte zei

Wat een prachtige kaart heb je gemaakt. Zoveel te zien en zoveel details. Echt super.

Groetjes Henriƫtte

Samantha zei

Ohhh Frouwkje deze is ontzettend mooi en ook prachtig in deze kleurencombi. Ik heb dat blokje nu al 'tig' keer bekeken zal ik wel/zal ik niet kopen, maar het is geweldig om nu te zien zoals jij het gebruikt hebt.
Prachtig aangekleed ook weer Frouwkje. Een heel mooi geheel wat Dinie zeker weet te waarderen.
groetjes, Samantha

Richtsje zei

Supergaaf, dat is wat ik ervan vind Frouwkje! Geweldig, wat heb je hier weer veel werk van gemaakt...schitterend papier (ligt bij mij ook op het werkblad) en zoveel bedacht en verwerkt. Je raakt er niet op uitgekeken! Dinie zal er blij mee zijn en je hebt gelijk, 65 jaar is wel een mijlpaal. Mooi dat je haar met deze fantastische kaart verwend hebt!

Groetjes Richtje

Anita Meijer zei

Wauw wat een schitterende kaart heb je gemaakt voor Diny Frouwkje, wat een schitterende kleurencombinatie, echt helemaal super.
Liefs van Anita

Caroline zei

Prachtig kaartje Frouwkje! Mooie details allemaal en super gekleurd! Zeker weten dat Diny de kaart prachtig zal vinden! Groetjes, Caroline

Christina C. zei

Ohhhhh, this is spectacular....a lovely creation!

Hanny zei

Wow wat een schitterende kaart heb je voor Diny gemaakt, daar is ze vast heel erg blij mee. Je kunt zien dat je er veel aandacht aan hebt besteed. Hopelijk hebben jullie ook het zonnetje, hier is het heerlijk. Fijne zondag, liefs Hanny

Stine zei

Lovely Card. Thanks for joining us at Magnolia Mania.
Hugs stine

Margreet zei

Wat een prachtig kaartje heb je vor Diny gemaakt.
En van die mooie kleuren.
Groetjes Margreet

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wauw wat mooi, zo mooi de combi grijs/roze en prachtige details.

groetjes jolande

Petra zei

Wat heb je een prachtige kaart voor Diny gemaakt de kleuren zijn heel mooi. De tekst die je hebt verwerkt vind ik geweldig :)

Liefs,
Petra

Unknown zei

frouwkje
ze is prachtig gemaakt en diny zal zeker blij zijn met zo'n prachtig kaart
de afwerking is prachtig gedaan
ik kan wel geloven dat casper met zijn aapje heel gelukkig mee is , je heb mij aangestoken met de haakvirus ,ben ook beginnen haken
is voor een soort mobiel voor onze nio
eind deze week komen de foto op mijn blog
nog een prettige zondagavond
veel liefs van marcelline

Tineke zei

Wauw wat een schitterende kaart Frouwkje, dat papier JAMMIE (wil ik ook) en denk dat Diny er vast ook heel blij mee is!

Groetjes Tineke

Wil zei

Een prachtige kaart,de jarige zal er hartstikke blij mee zijn,denk ik.
Echt weer een kunst stukje van jou hand.

Groeten WIL

Anoniem zei

Wat een schitterende kaart heb jij gemaakt voor Diny. Daar zit echt een stukje denkwerk achter zo te zien. Mooi hoor om zo voor een speciaal iemand bezig te zijn. Prachtige kleuren en papier heb je gebruikt.
Groetjes Joke

Diana zei

Jemig, wat een werk heb je ervan gemaakt Frouwkje. Ik kijk mijn ogen uit, zoveel mooie details, ben er helemaal weg van.
Groetjes Diana.

Chantal zei

Wauw Frouwkje, wat een supermooie details zeg! Je blijft ernaar kijken! Superleuk dat je ook meedoet aan onze Time for Magnolia Challenge en succes! lieve groetjes, Chantal

jolanda zei

schitterend kaartje

Wendy zei

O o o wat is dit weer prachtig... Schitterende kaart Frouwkje, er is zoveel moois op te zien. Prachtige details en alles past zo mooi bij elkaar. Daar kun je alleen maar blij van worden als je zo'n kaart krijgt. Wederom mijn complimenten!
Lieve groetjes, Wendy

Riet zei

Wat een schitterende kaart Froukje.

Liefs Riet.

Marlies zei

Wauw wat een schitterende kaart! Ik vind het helemaal geweldig! Mooie kleuren, mooi design en super details! Super mooi gemaakt! groetjes, Marlies

Ju@nita zei

Wouw wat een beauty heb je gemaakt voor Diny's verjaardag.Zag hem net op haar blog pronken tussen de andere kaarten.Alles klopt op je kaart zo mooi,en wat heb je een hoop verschillende details gebruikt,echt helemaal super.En de kleuren matchen zo mooi met elkaar.Echt weer een toppertje.Kijk alweer uit naar je volgende creatie.

lieve groetjes Ju@nita

Anoniem zei

Wat een schitterende kaarten maak je toch Frouwkje! Ik ben meteen volger geworden dan hoef ik niks te missen!
Liefs, Sandra

Eva Marie zei

ohhh wow this is so gorgeous ♥
Thanks for playing at MM
xx

Annette zei

Wat een schitterende kaart! Wauw! Dank je voor je deelname bij You, Me and Magnolia!
xoxoAnnette

Janny zei

Wat een plaatje zeg daar zal Diny blij mee zijn, leuk dat je meedoet met onze challenge bij TFMC veel succes er is een mooie prijs, liefs Janny

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...