vrijdag 7 september 2012

Handige opbergbox voor je stanzen!!!

Hallo allemaal,

Voordat ik over mijn handige opbergbox ga vertellen, wil ik jullie bedanken voor de onwijs leuke reactie's die ik op mijn vorige creatie gekregen heb!! Super! Ik lees ze met heel veel plezier!!

Misschien kennen sommige van jullie deze opbergbox al. Ik kwam er via, via achter. Dit is zo handig, hoe hebben we het zonder kunnen doen ;-)).??????? Ik heb best wel een 'opruimtic' en ben nogal 'georganiseerd', dus...............helemaal iets voor mij................. Ik kan echt niet werken als ik de dingen niet makkelijk en handig opgeruimd heb en wordt er echt onrustig van als het een 'zooi' is.


Eerst heb ik verder op internet gezocht of ik dit echt wel wat vond. Maar ik was al snel 'verkocht'. De kaartenbakjes waar ik nu mijn spelbinders in opruim die zijn niet meer te koop (althans, ik kan ze nergens meer vinden). (HIER staat mijn vorige bericht over spelbinders opruimen). De 'rest' van mijn stanzen ruim ik op in een magneetmap.
Dus pffff.........dit kwam net op tijd, LOL!!!
T'is een klein handig koffertje (25 x 25 cm) die je kunt kopen inclusief 3 sheets.
Als ik het goed begrepen heb kunnen er 21 sheets in. Je kan ze in een set van 3 bijkopen.

Je kan ze in een verpakking van 3 sheets bij bestellen


Eén kant van de sheet is wit (dat is de magneetkant). De andere kant is zwart. Zeker voor de Spellbinders vind ik het handig om te weten hoe die dingen heten. Dus aan de achterkant heb ik een stukje van de verpakking opgeplakt (met dubbelzijdig plakband).

Achterkant van de sheet


De spellbinders in het koffertje (er kunnen natuurlijk nog allerlei kleine stansjes omheen, als je dat wilt)

Ik hoop dat dit voor jullie een 'nuttig' berichtje was!!
Bedankt voor jullie bezoekje en ik wens jullie nog een hele fijne avond!!


              Veel liefs,
             Frouwkje.

10 opmerkingen:

Corrie zei

Dat ziet er mooi en geordend uit Frouwkje erg handig en overzichtelijk
Liefs Corrie

Diana zei

Ik had hem ook al gezien, lijkt me echt super handig. Vraag me alleen wel af of die sheets niet aan elkaar blijven plakken.
Groetjes Diana.

Frouwkje zei

Hoi Diana,
De sheets blijven NIET aan elkaar plakken omdat maar één kan magnetisch is.....
Liefs, Frouwkje

Frouwkje zei

Kant...moet het zijn ipv kan........

Ans Gilbert zei

Hoi Frouwkje,
Lijkt me inderdaad handig, zag hem ook al op een ander Blog..maar ik ben nog steeds erg tevreden over de magneetmappen..dus..maar bedankt voor de tip..

Fijn weekend, Liefs Ans

Durvina zei

Heb het ook al een keertje bij iemand gezien, ga hem vast ook een keer aanschaffen.

groetjes, Durvina

Samantha zei

Had em gezien maar prettig dat je even showt hoe grote stansen erop passen, dan krijg je er toch een beter beeld bij. Dat wordt vrijdag eens flink rondneuzen of ze ook tekoop zijn op de creabeurs in rijswijk :) het ziet er zo handig uit!
Gr. Samantha

www.hobbyhome-hobbyartikelen.nl zei

Wat ben ik blij met dit mailtje meid!

Die moet ik hebben eindeijk een oplossing voor ook mijn opruimtik ;-)

Gr hanneke

Kim zei

Bedankt voor de tip! Ziet er zeker erg handig uit. Vraagje, zie op een van jouw sheets geweldige hoekstansjes zitten. Kun je mij zeggen van welk merk die zijn? Hoog heb gehalte..hihihi.

Groetjes Kim

Wendy zei

Hoi Frouwkje, het is zeker een nuttige tip! Het ziet er erg georganiseerd en handig uit zo. Mijn verlanglijstje wordt steeds groter! Groetjes, Wendy

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...