zaterdag 19 november 2011

Een kerstkado voor jou

Hallo allemaal,

Dit kaartje ben ik wat langer mee bezig geweest als anders. Ik wilde flower soft gebruiken en een mooie strik maken en ook had ik 2 soorten sneeuw. Dus alles eerst even uitgeprobeerd.
Het kaartje is gemaakt met het Maja Design papier -Frodefull Jul-. Het papier van Maja vind ik toch ook altijd heel erg mooi! De stempel is van Nellie Snellen -Dawn 006-. Om het afdrukje en tekststempel heb ik glitterwriters zilver gebruikt. En een klein beetje op het rokje.


Ik heb het afdrukje uitgesneden met een Nestabilitie Circles Large en een Petite Scalloped Circles Large.
De struktuursneeuw is van Deco Art. Deze heb ik al jaren en vind het toch het mooiste om te gebruiken voor een mooi sneeuweffect. Voor de 'bont' stukjes heb ik flower soft wit gebruikt. Over de sneeuw en bontje heb ik nog wat crystal glitter multi gestrooid.


Achter het afdrukje zit grijs crispy lint en daarover een rood/zilver lint van Intratuin. De tekststempel is van Nicole Verkooijen. Een mooi bedeltje zit onder de strik. Op de hoek en op de ijskristal rode plakparels gebruikt. Met zilverpapier van Art Talens en rood cardstock heb ik ijskristallen uitgeponst.


De lange witte tak met bolletjes heb ik gekocht bij de Intratuin. Daar tussen roosjes, zilveren 'stampertjes' en zilveren 'trosjes' van Magnolia gebruikt.


De copics die ik gebruikt heb:
Huid/blos E51-53-93
Jasje/muts/sokken R39-37-27
Haar E29-25-23-21
Rok N4-2-0
Haasje (?) E35-33-31
Schaduw W2-1-00

Ik ben weer heel benieuwd wat jullie van het kaartje vinden!! Bedankt voor jullie bezoekje en de superleuke reactie's op mijn vorige kaart! Ik wens jullie een heel fijn weekend!!

              Veel liefs,
             Frouwkje.

21 opmerkingen:

Margreet zei

Wauw wat een mooi kaartje.
En wat mooi met het lint en de bloemen.
Je weet er ook weer iets heel moois van te maken.
Groetjes Margreet

Angela zei

Wat een schitterende creatie... dit kun je haast geen kaart meer noemen *lol*... vind het een beauty!!!
grt Angela

Annette zei

Prachtig kaartje helemaal mijn stijl...mooie kleuren en het blijft een leuk stempeltje.
xoxoAnnette

Miranda Slagboom-de Groot zei

het is een plaatje
groetjes miranda

Wil zei

Hoi,
Je hebt weer een super mooi kaartje neergezet.
Prachtig die sneeuw (bont) randjes.
Ik vind t toch moeilijk om de juiste sneeuw te vinden.
Groeten WIL

Unknown zei

wowwwwwwww wat is die mooi Froukje complimentjes en zo mooi ingekleurd

Liefs Nellie

Monique zei

Wat mooi!
Prachtig papier, mooie details en een schitterend gekleurd afdrukje.
grtjs
Monique

KarinsArtScrap zei

wow wat een schitterende kaart frouwkje, en super mooi afgewerkt.

groetjes karin

Aartje zei

Frouwkje, dat je mooie kaarten kon maken dat wisten we al lang, maar deze is echt geweldig. Ik vind die bolletjes met die bloemen echt super. Net als die bontrandjes. Wow!!!!
Groeten Aartje

Unknown zei

hallo frouwkje
ik zit hier weer met mijn mondje open
heel knap gedaan ,jou kaart
veel liefs van marcelline

nb hoe gaat het mt jou?

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wauw, dat wil ik geloven dat je hier een tijd mee bezig bent geweest, meid wat een plaatje, ik heb het op mijn gemak zitten bekijken, wat een details, prachtig afdrukje, mijn complimenten voor deze beauty.

groetjes jolande

Marianne zei

Wauwie, die is beeldschoon.
De kleuren zijn ook zo mooi.
Groetjes Marianne

carol zei

Hioi Frouwkje

Voor het eerst je blog ontdekt
Wat een super mooie kaart
En ook een mooie kluerenkombinatie

Groetjes Carol

Marlies zei

EEN SUPER MOOIE KAART!!! Ik vind het zo mooi Frouwkje! Mooie kleuren, schattige stempel, geweldig gekleurd en super mooie bloemen en takjes!! TOP!!!
groetjes, Marlies

Agnes zei

'n TOP kaart is het Frouwkje!!
Geweldige details en zó super mooi gekleurd!!
groetjes, Agnes

Diana zei

Wauwww... Frouwkje, wat een prachtig kaartje! Schitterend gewoon. Vind het stempeltje ook zo ontzettend leuk.
Groetjes Diana.

Dineke zei

Wat een beauty frouwk, geweldig die kleuren rood en silver. Wat een mooie bloemen combinatie en die bolletjes zijn superleuk. Ja en die bondrandjes en sneeuw zijn geweldig, weer supermooi ingekleurd. Je blijft me verassen...............Schitterend!!

Xxx Dineke

manuela zei

Wauwww... wat een prachtig kaartje! Schitterend gewoon. Vind het stempeltje ook zo ontzettend leuk en mooi ingekleurd.

Groetjes Manuela

Kim zei

Dit is echt een super mooie kerstkaart. Prachtig al die mooie details.

Groetjes Kim

Anoniem zei

Hoi Frouwkje, Ik zal me eerst even voorstellen. Ik ben de zus van Mirjam en via haar volg ik regelmatig je blog. Deze kaart heb je zó mooi gemaakt dat ik er even op wilde reageren. Wat een moois, ik geniet ervan! Groetjes, Sylvia

Petra zei

Hoi
Wat een leuke kaart :) Leuk dat de vlokjes en de kraag naar voren komen ook die rode roosjes en bolletjes aan de zijkant zijn erg leuk!
Groetjes Petra

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...