woensdag 14 september 2011

Het zit niet mee.............

Hallo allemaal,

6 weken geleden ben ik geopereerd aan mijn heup. Toen was er een complicatie had ik verteld.
Niet wat het was. Direct na de operatie is mijn heup geluxeerd (in gewoon nederlands: hij lag er naast).
Dit hebben ze onder verdoving er weer in gezet.
De afgelopen weken heb ik veel geoefend en gelopen. Ik dacht dat het weer redelijk sterk geworden was.
Het ging ook best goed.
Vanmorgen om half zes kreeg ik een verschrikkelijke kramp in mijn rechterbeen (de spier middenvoor op mijn been) en ik voelde dat er iets niet goed ging.
De pijn herken ik omdat dit voor mij de vierde keer is dat de heup geluxeerd is. Vorig jaar februari is het ook gebeurd. En daarna bleef ik klachten houden. Vandaar dat ik 6 weken geleden ben geopereerd.
Wat mij iedere keer wordt verteld door b.v. de orthopeed, dat het puur pech is. Bij de meeste mensen gebeurd dit ook niet. Volgende week heb ik een afspraak bij de orthopeed en wordt er weer een rontgenfoto gemaakt.
En ga ik maar eens heel goed vragen hoe ik dit nu kan voorkomen.

De reden dat ik dit berichtje schrijf is deels omdat ik het "kwijt" kan. Maar ook om te vertellen dat het wel langer kan duren voordat ik weer kaarten kan maken en op mijn blog zettten.
Hoe verschrikkelijk jammer ik dit ook vind.
Ik had er weer zo'n zin in. Het is ook best belangrijk voor mij om kaarten te maken.
Ik heb er gewoon heel erg veel plezier in en wordt er echt blij van.

Vanmorgen zat ik even helemaal 'stuk' en heb best behoorlijk gehuild.
Maar omdat ik toch niet bij de 'pakken' neer wil zitten, want zo ben ik niet, houd ik de moed er maar weer in.
Er komen vast weer betere tijden.
Ik hou jullie op de hoogte.
 

                  Veel liefs,
                 Frouwkje.

13 opmerkingen:

Lia zei

het zit je niet mee in alles, ik kan me goed indenken dat het je teveel is geworden, en fijn dat je dan hier je verhaal kwijt kunt, ik had het laatst ook , en dan doet het je o zo goed als iedereen mee kan leven
heel veel sterkte in alles
liefs Lia

Diana zei

Hoi Frouwkje dat is zeker niet leuk dat je met pijn wakker werd, en dat het nog niet goed is wens je heel veel beterschap en hoe is het met haken?

liefs diana

marion zei

Jeetje wat een pech ! Heel veel beterschap en ik hoop dat we weer snel van je prachtige kaartjes mogen genieten. Liefs, Marion

Unknown zei

gut gut, das niet best joh. Hoop echt voor je dat het heel snel de goeie kant uit gaat en dat je geen pijn meer zult hebben. zou het graag overnemen van je

xx suzanne

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

lieve Frouwkje, wat een ellende, ik hoop dat het snel beter zal gaan en wens je veel sterkte.

liefs jolande

Wil zei

Hoi,
Tjeetje,dat is ook wat!!!
Heel vervelend voor je,en hoop dat t gauw de goede kant op gaat.
Sterkte.

Groeten WIL

Agnes zei

Jammer Frouwkje dat het zo tegenzit.
Kan me goed voorstellen dat je er even door heen zat.
Wens je veel sterkte en houd de moed erin!
groetjes, Agnes

Josee zei

Jeetje wat vervelend allemaal Frouwkje, niet gek natuurlijk dat je het soms ff niet meer ziet zitten
Hopenlijk kan de orthopeed je wat goede raad geven, wat je moet doen om dat soort dingen te voorkomen!!!
Ik wens je heel veel sterkte en hoop dat het snel de goede kant opgaat!!!

Aartje zei

Hallo Frouwkje, wat balen dat het zo tegen zit. Ik hoop dat voor jou de zon binnenkort weer gaat schijnen en dat je voorspoedig mag gaan herstellen.
Groeten Aartje

Diana zei

Wat vervelend dat het zo tegen zit Frouwkje. Hoop dat het snel wat beter met je gaat en dat je weer lekker aan de freubel kunt. Sterkte en beterschap.
Groetjes Diana.

Unknown zei

Wat een vervelende situatie, zeg. Ik hoop, dat je bij de orthopeet wijzer wordt. Want om nou elke keer zoveel pijn te moeten lijden, lijkt me niet de bedoeling van dit alles.
Ik wens je heel veel sterkte en kracht toe en hoop, dat je er weer bovenop komt.
Liefs van Alexan

k@rin zei

hallo frouwkje,

Ik leef met u mee. Maar weet dat u niet alleen bent, want mijn vriendin ligt nu momenteel na de zoveelste luxatie (of zo iets) in het ziekenhuis. Ze heeft een nieuwe heup gekregen, en hopen dat het nu beter gaat.
Ik weet van haar dat dit heel pijnlijk is. Dus je ziet, ik leef met u mee.

Hou je sterk, voor alles is er een oplossing.

Margreet zei

Wat vervelend kan me voorstellen dat het moeilijk is.
Ik wens jou sterkte en beterschap.
Groetjes Margreet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...