zaterdag 9 juli 2011

Country Garden

Hallo allemaal,

Deze kaart heb ik gemaakt met papier van Basic Grey -Green at Heart-. De stempel is van Suger Nellie -Country Garden-. Ik vind het zo'n schattige stempel!! Achter de stempel heb ik 2 doily's gebruikt. Sommige randen heb ik bewerkt met Distress Ink Forest Moss. In de hoeken heb ik 2 metalen hoekjes gebruikt.


Voor de wolken heb ik een sjabloon van
Bev Rochester gebruikt. Ze maakt onwijs mooie kaarten!!!!Bev heeft een leuke video gemaakt om deze techniek te laten zien, hier is de link: creating clouds. Ik heb het sjabloon, een tamponeerkwast van pergamano (no.3) en Distress Ink Tumbled Glass gebruikt en "geveegd" met de inkt.
Het idee om het gras zo te doen heb ik ook gezien bij Bev Rochester. Ik vond het wel leuk om het ook een keer zo te doen, past zo mooi bij het plaatje!


De rozen heb ik bewerkt met Ice Stickles Gold Ice. Achter de rozen zitten metalen goudkleurige blaadjes.
Achter het plaatje heb ik nog een scrappapiertje gedaan en er 3 stukken lint opgeplakt.


De vlinder heb ik gemaakt met een creatable LR0158. Hier heb ik plakparels op gedaan.


De copics die ik gebruikt heb:
  • E93 (blos) E53/51 huid
  • E44-43-42 haar/mandje
  • YG95-93-91 broek/gras
  • YR16-15-12 blouse
  • Y26/21 en YR12 bloemen

Bedankt voor jullie bezoekje en ik wens jullie een hele fijne dag!!

              Veel liefs,
             Frouwkje.

9 opmerkingen:

Dineke zei

Jeetje Frouwk wat een prachtige kaart weer.Mooi hoor die technieken die je hebt gebruikt. Het hele geheel is weer
geweldig.
Liefs, Dineke

Josee zei

Een geweldig kaartje weer Frouwkje!!!

KarinsArtScrap zei

prachtige kaart frouwkje, en heel mooi bewerkt.

groetjes karin

Unknown zei

haha zo komen je pergamano spullen ook weer er in voor he? leuke kaart hoor.

chantal en sygrid zei

schitterende kaart frouwkje
erg leuk gedaan
liefs chantal & sygrid

manuela zei

wat een prachtige kaart geworden
erg leuk gedaan

groetjes Manuela

Chantal zei

Wauw Frouwkje, wat een prachtige kaart weer! Alles klopt en past als één geheel bij elkaar! Groetjes, Chantal

Marlies zei

Wow wat een mooi kaart heb je gemaakt! Hele mooie afbeelding, prachtige details en heel leuk gedaan met het gras en lucht.
groetjes, Marlies

Agnes zei

Wat een prachtig kaartje weer Frouwkje!
Mooie details en super gekleurd!
Bedankt voor je reactie via de mail.
Ook ik heb steeds problemen met blogs! :(
Groetjes, Agnes

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...