zaterdag 18 juni 2011

Zomaar

Hallo allemaal,

De kaarten die ik nog niet kan laten zien zijn af. Dat ging sneller als ik dacht ;-). Dus heb ik nog een kaartje kunnen maken.
Deze kaart heb ik gemaakt met papier van Maja Design -Fika-. De sketch die ik gebruikt heb is van Alles met en over kleuren met Derwents. Deze sketch is voor de challenge 2011 #12, waar ik dus aan mee doe.
De stempel is van Magnolia -Unwrapped Tilda-.


De randen van het scrappapier heb ik bewerkt met Disstress Ink Vintage Photo. Rond Tilda en de tekst heb ik eerst de randen bewerkt met Disstress Ink Antique linnen en daarna met Vintage Photo.
Een strikje gemaakt van kant met een gouddraadje er doorheen. Ook kant achter Tilda gebruikt.
  

Aan de bovenkant van het kader heb ik Cherry Blossoms, Rozen, Aster Daisy's, parelbloemetjes en een bedeltje geplakt. Op de bloemetjes Stickles Star Dust gedaan.



De tekststempel is van Marianne Design -Eline's Vintage-.


In het linkerbovenhoekje heb ik nog 2 parelhartjes geplakt.

De Derwent Coloursoft potloden die ik gebruikt heb: 010-170-180-190-230-260-500-510-530.

Met deze kaart doe ik ook mee aan de uitdaging 9 bij The Ribbon Girl.
Een kaartje in rose/creme. Nu had ik deze kaart al gemaakt, deze is lila/creme, en zag de challenge pas later. Maar.....niet geschoten is altijd mis. Dus heb ik hem er toch tussen gezet, keuren ze hem niet goed..........dan zullen ze hem wel verwijderen............

Ik ben benieuwd wat jullie van het kaartje vinden en wens jullie een heel fijn weekend!!

                  Veel liefs,
                 Frouwkje.


22 opmerkingen:

Marjan van der Wiel zei

Oh wauuwww...wat prachtig zeg! En wat een mooie kleuren!
Liefs, Marjan

Miranda Slagboom-de Groot zei

ik vind het een prachtige kaart
groetjes miranda

Kantvreugde zei

Hallo Frouwkje,
Schitterend is je nieuwe kaartje.
Prachtige kleuren, heel erg mooi.
Groetjes Rita.

Wil zei

Hoi Frouwkje,

Wat een super mooie,echt mooie kaart
De kleuren combinatie is zo mooi!!!!
Paars-lila zijn mijn favorieten kleur.

Groeten WIL

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

schitterend, wat een mooie details, Tilda zit daar zo lief onder de prachtige bloemen.

groetjes jolande

Jaimy zei

wat een lief kaartje zeg!

groetjes, Jaimy

chantal en sygrid zei

schitterende kaart frouwkje
erg leuk gedaan
liefs chantal & sygrid

KarinsArtScrap zei

prachtig kaartje frouwkje, en je bloemen zijn ook heel erg mooi.

groetjes karin

Margreet zei

Wat een mooi kaartje.

Groetjes Margreet

Joukje zei

Frouwkje een prachtig mooi kaartje!!
Bedankt voor je deelname bij Derwent

Hilde en Petra zei

Super leuke kaart, wij zijn ook dol op de kleur paars.
Groetjes, Hilde en Petra

Agnes zei

Wauw , prachtig Frouwkje!!
'n Beeldschoon kaartje is het!
Groetjes, Agnes

Marianne zei

Hij is prachtig.
Groetjes Marianne

Marlies zei

Super mooie kaart! Heel leuk met alle laagjes en super mooie bloemen details!
groetjes, Marlies

Dineke zei

Prachtige kaart, frouwk.
De hele opbouw, kleuren, bloemen en combinaties zijn weer super!
Liefs, Dineke

Riet zei

Wat een schitterende kaart Frouwkje,lief die stempel,mooi papier en kleuren.

Liefs Riet.

Dina zei

een schitterende kaart met dat prachtige papier, bedankt voor je deelname bij derwent

Kim zei

O wow! Dit lila kaartje is weer erg mooi! Prachtige kleur en details!

Groetjes Kim

Kitty Dieleman. zei

Gefeliciteerd met je zomaar kaart al vind ik deze super hoor.
Trouwens al je creaties zijn het waard
geniet en succes met je hobby.

Groetjes Kitty

Mandy zei

Such a pretty design!

Chantal zei

Frouwkje: in één woord: GEWELDIG! Groetjes, Chantal

Brodders zei

Thanks for joining the ribbon girls challenge this month and good luck x

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...