zaterdag 21 mei 2011

Miracles are everywhere

Hallo allemaal,

Dit kaartje heb ik gemaakt met papier van Maja Design -Mina Vanner Rosa Marina-.
De digi stempel heb ik bij 'kaarten maken met Tiets' gedownload. Met dit kaartje doe ik mee aan de digi wedstrijd mei/juni bij Tiets.


Het elfje heb ik met een Nestabilitie Classic Rectangles Large uit gesneden en de rand heb ik bewerkt met chalk, en een beetje om het elfje zelf (is op de foto bijna niet te zien).


Met een MS pons Eyelet Lace heb ik een vierkant geponst, ook dit weer bewerkt met chalk.
Op de linkerzijkant zitten 2 linten, 1x wat breder groen organzalint en daarover een rose lint.


De tekststempel is van LOTV  -Inspirational Sentiments-. De label is van Magnolia.
Verder heb ik gebruikt:
  • plakparels
  • floral punch blaadje
  • bloem, rozen
  • bedeltje
  • Stickles Star Dust
De derwent potloden die ik gebruikt heb:
560 schaduw huid, 170,190 huid, 180 blos, 190 + 180 bloemen en haartstrikken, 560 bloemhartjes, haar, 510 haar, 190 + 490 vleugels, 490 +480 jurkje en blad.

Zelf vind ik hem erg leuk geworden, ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden!

Bedankt voor het langskomen en alle lieve en leuke reactie's op mijn vorige berichten.
Ik wens jullie een heel fijn weekend!!!

                  Veel liefs,
                 Frouwkje.




10 opmerkingen:

KarinsArtScrap zei

wat een prachtige kaart frouwkje.
ik vind de pastel tinten heel erg mooi ook je elfje ze is erg lief.
schitterend afgewerkt.

groetjes karin

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

ik vind hem ook erg leuk geworden, zo mooi in de pasteltinten, het elfje heel mooi ingekleurd, vooral de vleugeltjes zijn mooi bewerkt, elk detail klopt en ik raak niet uitgekeken.

groetjes jolande

Marjan van der Wiel zei

Ik vind hem prachtig zeg, wat een lieve kleurtjes ook.

Liefs, Marjan

Sandra zei

super kaart hoor frouwke
erg mooi
GR sandra

Unknown zei

ik vind een prachtige kaart en de kleuren mmmmm geweldig
veel liefs

Lia zei

Hij is echt heel mooi, fabelachtig mooi zelfs,

groetjes Lia

Marlies zei

Ik vind het een super leuke kaart!! Prachtig papier, schitterende details, alles zo mooi van kleur en je afbeelding is echt schattig! Een geweldig geheel!
groetjes, Marlies

Wil zei

Hoi,
Een HEEL mooi kaartje,met prachtige kleuren.Ik zou de digi ook maken,maar mijn printer staat al een paar weken bij de reparateur,hopelijk komt ie optijd terug.Voor mij ben je de winnaar!!!!!
Groeten WIL

Diana zei

Hoi Frouwkje

een schitterende kaart.
Groet diana

Anoniem zei

Wat een super fijne kleuren op je kaart. Via een andere blog, ben ik hier geraakt en volger geworden. Ik vind je naam trouwens ook heel mooi.
grtjes
Christa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...