woensdag 16 maart 2011

Prijs(je) gewonnen

Hallo allemaal,

Even heb ik overwogen om het niet te vertellen (was bang dat het opschepperig zou klinken, en echt, daar ben ik te bescheiden voor).
Maar later dacht ik,waarom niet. Het is gewoon hardstikke leuk om een prijs(je) te winnen.
Een poosje geleden heb ik meegedaan met een wedstrijd kaarten maken bij Jannie van der Zwan.
Tot mijn verrassing (ik moet eerlijk bekennen dat ik niet meer wist dat ik had meegedaan) kreeg ik vanmorgen een e-mail met de uitslag van de wedstrijd, en ik heb de eerste prijs gewonnen met deze kaart:


De prijs die ik gewonnen heb: 1 Schoffie en 1 Hoppie stempel van Nellie Snellen.
Dat zijn echt hele leuke stempels en ik ben er blij mee!!!

Als het een beetje meezit plaats ik morgen weer een nieuw kaartje!!!
Ik wens jullie allemaal een hele fijne dag.

              Veel liefs,
             Frouwkje.




12 opmerkingen:

Diana zei

Hoi Frouwkje

een hele mooie kaart en gefeliciteerd met je prijs.

lieve groet diana

Roos zei

Hoi Frouwkje,
Natuurlijk mag jij dit goede nieuws vertellen en trots op je zelf zijn.
Heel mooi kaartje
van harte gefeliciteerd met je prijs.
groetjes roos.

Aartje zei

Wow Frouwkje. Het is dan ook een supermooie kaart. Hoppies en schoffies zijn inderdaad leuke stempels. Van harte gefeliciteerd er mee. Groeten Aartje

Kim zei

Gefeliciteerd!!!! Het is ook een hele mooie kaart!

Angela zei

Waauww wat een mooie kaart Frouwkje.... gefeliciteerd met je prijs. Ben zeer benieuwd naar de kaarten die je ermee maakt!!
xxAngela

Anoniem zei

Van harte gefeliciteerd hoor. Het is een super mooie prijs. Ben zelf ook gek op de stempels van nellie snellen. Het is je gegund hoor.
groet Joke

Jaimy zei

Gefeliciteerd!
Het kaartje is ook wel erg mooi.

Groetjes, Jaimy

Margreet zei

Hartelijk gefeliciteerd.
Is ook een super mooi kaartje.
Groetjes Margreet

Anoniem zei

Gefeliciteerd met je leuke prijs. De stempels zijn inderdaad erg leuk. En natuurlijk kan je het vertellen dat je iets heb gewonnen.
Even een andere vraagje tussendoor, hoe vind jij het dat de pergamano magazine samen gaat met de parchment craft.

Gr,. Carla

Lia zei

Is ook een mooie kaart he om een prijsje mee te winnen, gefeliciteerd ermee hoor,

groetjes Lia

Unknown zei

frouwkje
van harte gefeliciteerd
met je prijs
een leuke kaart
veel liefs van marcelline

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

prachtig kaartje, terecht dat je daarmee een prijs hebt gewonnen, gefeliciteerd.

groetjes jolande

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...