donderdag 10 maart 2011

Award


Hallo allemaal,

Het kan niet op.........ik heb nog een award gekregen, dit keer van Karin.
Bedankt, Karin.
Het is de bedoeling dat ik 8 dingen over mezelf vertel, gisteren heb ik al 7 dingen over mezelf verteld
en ik heb er dan nog één aan toe te voegen:
- ik ben perfectionistisch..........zo pfff, dat staat er, niet makkelijk om toe te geven hoor...
Het is ook de bedoeling dat ik het aan 8 andere bloggers doorgeef.
Ik wil deze award graag doorgeven aan de bloggers die ik gisteren een award heb gestuurd.

Ik hoop dat jullie er blij mee zijn.
En ik wens alle bezoekers en de volgers van mijn blog, een fijne dag!!

              Veel liefs,
             Frouwkje.

1 opmerking:

Deborah zei

Ik kom via je forumonderwerp hier bij jou terrecht, je maakt mooie dingen!
Ben direct ook volger van je geworden.
Groetjes Deborah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...