zondag 20 februari 2011

geldkaartje

Hallo allemaal,

Het afgelopen jaar is voor mij een herstel periode geweest, nu het langzaamaan weer wat beter gaat ben ik vorige week donderdag weer met de pergamano lessen begonnen.
Gisteren heb ik een regiodag voor pergamano-docenten gehad. Daar hebben we weer een leuke techniek geleerd en het was ook heel gezellig om iedereeen weer eens te zien en bij te praten.

De komende week zal ik waarschijnlijke niets plaatsen, ik moet echt eerst even wat andere dingen doen.
Zoals stempels opruimen en oefenen met de nieuwe techniek van pergamano en nog wat andere klusjes.
Dus dan weten jullie ervan. Ik neem dus heel even wat "gas" terug.
Het is sowieso voor mij wel even goed om het wat rustiger aan te doen, ik heb iet wat te veel hooi op m'n vork genomen. Ik moet toch nog wel leren om het allemaal beter te "doseren", vind ik niet makkelijk omdat ik veel dingen zo leuk vind. Maar..........dan kom ik mezelf weer tegen..........

Maar goed, de kaart van vandaag heb ik gemaakt met een stempel van Suger Nellie: Faith.
Het papier is van Eline's paper Fabrics.


De rand rondom Faith en de enveloppe heb ik bewerkt met Versa Mark, een swirl stempel en chalk.
Voor de vlinders heb ik een MS pons Monarch Butterfly gebruikt.
Verder heb ik een creatable swirl, wit lint, bloemetjes, spacers, brads en voor de voelsprieten van de vlinders "stampertjes" (noem je dit zo, ik weet het eigenlijk niet) gebruikt.
Het patroon van de geldkaart kan je HIER vinden.



Een hoekpons gebruikt en de enveloppe heb ik zelf gemaakt.


Een nestabilitie Labels Four en stempel 'bedankt' gebruikt.
De derwent potloden die ik gebruikt heb: 170, 180, 190, 200, 270, 570 en 600.

Ik wens jullie allemaal een fijne zondag!

             Veel liefs,
            Frouwkje.


4 opmerkingen:

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

schitterende kaart heb je gemaakt.
dat doseren klinkt bekend ik kan het ook niet en soms loop je helemaal over.

groetjes jolande

Wil zei

Hoi,

Super mooie creatie heb je gemaakt.
En je heb groot gelijk dat je wat gas terug neemt tijdelijk.

Groeten WIL

Anoniem zei

Hallo Frouwkje, ik ben weer even bij je langs geweest. Je heb weer schitterende kaarten gemaakt zeg. En vooral je pergamano kaarten vind ik super mooi, inderdaad zijn de boeken van Hiskia en Gerty geweldig. Ik weet inderdaad dat de tijd erg kostbaar is we willen allemaal teveel tegelijk doen. Maar al met al vind ik je blog geweldig. Helaas weet ik niet hoe ik volger van je blog moet worden. Dus doe ik het maar zo.
Gr. Carla

Unknown zei

hallo frouwkje
een prachtige geldkaart
je heb wel ongelovelijke prachtige creatie op jou blogg staan
ja ik begrijpt je goed dat je even op de rem duwt,ik doe dat ook want anders ............
veel liefs van marcelline

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...