vrijdag 21 januari 2011

Speciaal voor jou

Hallo allemaal,

Mijn zoon en schoondochter zijn vanmorgen vroeg weer aangekomen op Schiphol.
Na 5 weken Australiƫ is het geweldig fijn om ze weer te zien en te spreken.
Wij waren dus ook al vroeg opgestaan om ze af te halen en we zijn net weer thuis.
Morgenavond gaan we hun katjes weer terug brengen en gaan we heerlijk bijpraten en foto's kijken.
Ik ben zo blij dat ze weer terug zijn!

Maar nu over de kaarten. Vol goede moed ben ik weer begonnnen met de pergamano kaart voor het supplement.
Tussendoor probeer ik ook nog wat andere kaarten te maken.

Soms vind ik kaarten uit boekjes ook zo leuk dat ik ze graag wil namaken. Persoonlijk vind ik dat ik daar ook weer veel van leer. Het model van dit kaartje ga ik dan ook waarschijnlijk voor een kaartje voor de verjaardag mijn zwager gebruiken. Daar heb ik al een knipvel voor liggen en was al aan het bedenken wat voor kaart ik zou gaan maken.

Deze kaart heb ik naar een voorbeeld uit het boekje van Anja Zom (wondermooie 3-D wenskaarten) gemaakt.



De tekst, en de blaadjes op het label, zijn geborduurd met DMC zijde groen (3052) en lichtgeel voor het bloemetje op de label (745).
Het papier is van Pretty Papers Sweet Romance.
De randen van het designpapier zijn bewerkt met Distress Ink Vintage Photo.
Verder heb ik een knipvel van Beary Sweet, een MS Pons Doily Lace, roosjes, bloemetjes, bladpons en wit organza lint gebruikt.

Ik vind het wel een heel leuk effect om tekst te borduren!
Tot slot wens ik jullie nog een hele fijne dag!!

                  Veel liefs,
                 Frouwkje.

7 opmerkingen:

k@rin zei

deze is heel mooi frouwkje.

Schitterende kleuren

groetjes karin

Anoniem zei

Hallo Frouwkje, Wat een mooie kaart weer en inderdaad is het leuk om de tekst te borduren. Geniet lekker van de thuiskomst van jullie zoon en schoondochter. Gr. Carla

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

mooie kaart heb je gemaakt.

groetjes jolande

Lia zei

Prachtige kaart heb je gemaakt,

groetjes Lia

Claudia Rosa ~ Pretty Pressings zei

what a precious card i love the papers and the pretty embellishments Frouwkje.
i love your blog, iam following you now :-)
have a wonderful weekend
Claudia

Diana zei

prachtige kaart heb je gemaakt
groet diana

Alice zei

Mooie kaart. Voor de letters borduren heb je dan een prik patroon? Vind ik ook heel leuk dus is mijn vraag hoe of wat en waar kan ik het vinden?
Doei doei Alice

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...