maandag 27 december 2010

Lektuurbakje voor 6 x6" papier

Hallo allemaal,

Fijne kerstdagen gehad?
Wij hebben het dit keer heerlijk rustig gehad, ook wel eens fijn.

Ik heb een lektuurbakje gemaakt, zo ontzettend leuk om te doen!!
Bij het gebruiken van 6 x6" papierblokjes laten de papiertjes vaak los van het blok als je er een paar uitgescheurd hebt. Op internet vond ik een geweldig leuk idee om deze papiertjes handig op te ruimen.
Ik heb namelijk best een "opruim tik" en hou er van als ik mijn spullen overzichtelijk heb opgeruimd.
De werkbeschrijving kan je hier vinden.
In dit bakje kan ik 4 blokjes "kwijt". Ik had er nog maar een paar papiertjes uitgescheurd. De achterkant van het blokje heb ik gebruikt als "tabs".


De kleuren van het papier vind ik in het "echt" wat helderder, maar het lukt niet altijd met fotograferen om de kleuren over te laten komen zoals ze ook echt zijn.
Dit bakje is gemaakt met scrappapier Paper Mania: Rose Garden


Verder heb ik alle randjes van het witte papier, het scrappapier en de roosjes bewerkt met Distress Ink Vintage Photo. De blaadjes zijn gemaakt met Creative Shapes nr. 11 en ik heb 2 koperkleurige brads gebruikt.


Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
Een hele fijne dag toegewenst!


                  Veel liefs,
                 Frouwkje.





1 opmerking:

Wil zei

supoer mooi en die roze o kwijl die vind ik mega gaaf zeg waar heb je die weg ben er ver liefd op lol ga zo bak ook eens maken heb veel van die boekjes hopelijk heb in 2011 meer tijd voor hobby lol

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...